V případě vodících kolejnic AFW/AFWH se jedná o kombinované kolejnice z oceli a hliníku. Používané ocelové vodící tyče jsou indukčně kaleny na 59 + 6 HRC. Díky speciální technologii, kterou jsme vyvinuli, jsou vodicí tyče zaválcovány do hliníkového profilu I. Závitové drážky v hliníkovém tělese umožňují upevnění kolejnice bez jejího vrtání.
Označení | Zatížení v N | Moment v Nm | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Fy zul | Fo y zul | Fz zul | Foz zul | Mx zul | Mox zul | My zul | Moy zul | Mz zul | Moz zul | Lx | |
FRW 17 | 700 | 700 | 400 | 660 | 7 | 11 | 9 | 15 | 16 | 16 | 60 |
FRW 24 | 1400 | 1400 | 850 | 1400 | 14 | 24 | 26 | 43 | 42 | 42 | 60 |
FRW 35 | 3500 | 3500 | 1500 | 2500 | 43 | 68 | 47 | 78 | 105 | 105 | 60 |
FRW 42 | 4500 | 4500 | 2400 | 4000 | 65 | 108 | 126 | 210 | 236 | 236 | 105 |
FRW 47 | 8000 | 8000 | 4800 | 7900 | 130 | 217 | 288 | 474 | 480 | 480 | 105 |
FRW 52 | 8400 | 8400 | 5000 | 6500 | 135 | 250 | 312 | 499 | 510 | 510 | 150 |
FRW 62 | 14000 | 14000 | 8200 | 9600 | 142 | 268 | 350 | 536 | 570 | 570 | 150 |
Přípustné hodnoty pro Mx zul a Mox zul jsou vypočítány pro vzdálenost mezi kladkami (ly = W + 2A) dle katalogových stran 12 a 13 (Vodící kladky AFW/AFWH).
V případě odlišných vzdáleností mezi kladkami je třeba postupovat dle schématu pro výpočet na straně 5.
* U kombinovaného zatížení se, prosím, obraťte na naši technickou podporu.
Rozměr lx`, popřípadě ly`
Při potřebě přenosu vyšších momentů skýtá poloviční vedení (AFWH) možnost pracovat s pozměněnými zdálenostmi mezi nosníky lx`, popř. ly`.
Meze zatížení uvedené v tabulkách rozměrů, jakož i výpočet životnosti musí být upraveny jak vysvětleno níže.
Modifikované hodnoty jsou označeny apostrofem ( ` ).
V případě změny vzdálenosti mezi nosníky Lx` je třeba zohlednit pouze momenty Mz přípust.` a My přípust.`.
Meze zatížení:
Meze zatížení: