logo Speciální Ložiska Brno

Kuželíková axiální ložiska do hutních provozů.

Válečková ložiska do vysokých teplot.

Výroba plastových dílů třískovým obráběním i vstřikováním.

Vývoj a zakázková výroba speciálních valivých ložisek.

 
  • Manipulační technika,
  • vodící systém pro stroje,
  • bezpečnostní dveře  a  ochranná zařízení,
  • automatizační technika,
  • roboty.

Vodící  systémy H & T představují osvědčený  strojní prvek. V odvětvích manipulační techniky, vedení strojů, bezpečnostních dveří a ochranných zařízení, automatizační techniky a robotů jsou konstruktérům nabízeny rozmanité možnosti využití. Při vývoji vodících systémů H & T byl kladen zvláštní důraz na cenově výhodnou a jednoduchou konstrukci, která bude současně nabízet maximální životnost. Z této moderní a  jasné koncepce vyplývají následující výhody. 

Jednoduchá konstrukce na základě stavebnicového principu

Díky širokému sortimentu vodících kladek H & T lze využít dokonce i běžně dostupnou lesklou  taženou ocel jako kolejnici pro cenově velmi výhodné  lineární vedení. Nejrůznější druhy kolejnic umožňují provedení s vnějšími  i vnitřními vodícími kolejnicemi a pevným nebo plovoucím uspořádáním ložisek.   

Robustní, vůči opotřebení odolný a provozně - bezpečný systém

Dokonce i v drsném a nečistém prostředí je zaručen bezpečný  provoz jak ve vertikálním, tak i v horizontálním směru, a to pouze  s minimální údržbou.

Vysoká zatížitelnost a přesnost

Vodící prvky  H & T vykazují díky speciálnímu způsobu výroby tu nejvyšší přesnost. To umožňuje provoz bez vůle s nízkým součinitelem tření. Vodící prvky jsou schopné zachycovat síly a momenty ve všech směrech.

Neomezená délka zdvihu a vysoké rychlosti pojezdu

S vodícím systémem  H & T  lze uskutečnit  lineární pohyb o jakékoliv délce, vodící kladky  H & T umožňují  vysoké rychlosti.

Kontakt:
SLB, spol. s r.o.
Tuřanská 1
620 00, Brno
Czech Republic
WEB: www.slb.cz
E-mail: slb@slb.cz
Tel: +420 5 45 21 92 56
Fax: +420 5 45 22 93 09
Copyright © 2018 Vášprostor.cz
Všechna práva vyhrazena
Grafický návrh: Martin Koťan